
Paljud RalliArt ja EVO X autode omanikud, millel on SST käigukast, on kogenud probleeme, kus käigud vahetuvad omatahtsi või ei vahetu üldse, käigud libisevad või mootoriruumist on kuulda iseloomulikku kõrinat.
Üks peamisi põhjuseid on see, et on kätte jõudnud aeg, kus käigukast vajab hooldust. Need probleemid ei esineks, kui hooldust tehtaks regulaarselt.
Tehase soovitused on ajas muutunud, kuid praktika on näidanud, et SST käigukasti hooldusintervalli ei tohi ignoreerida.
Hooldusintervallid ja soovitused
Meie kogemusest lähtuvalt soovitame:
- Õlivahetus ja väline filter: iga 10 000–15 000 km järel
- Suur hooldus (käigukasti sisu hooldus): iga 50 000 km järel
Suurema hoolduse käigus kontrollime kõiki liikuvaid ja rõhu all töötavaid osi. Kui kast pole ammu hooldatud, võib osutuda vajalikuks ka sidurikomplekti vahetamine. Kui kast on juba maha võetud, tasub investeerida uude sidurisse — see tagab murevaba töö järgmised 150 000–300 000 km.
Kui plaanid autot võimsamaks muuta, soovitame vahetada siduri vastupidavama vastu, näiteks Dodson Motorsport lahenduste vastu.
Remondi keerukus ja levinud probleemid
Kui SST käigukast hakkab tõrkuma, avastavad paljud omanikud, et väga vähesed töökojad oskavad neid korrektselt remontida.
SST käigukastid on keeruka ehitusega, ja tehase esindused pakuvad enamasti uut käigukasti hinnaga ca €5000, mitte remonti.
Samuti võib leida kasutatud ja remonditud kaste eBayst, kuid ootamine ja riskid muudavad selle sageli kallimaks kui korralik hooldus.
PMR Racingu kogemus ja lahendused
PMR Racing on täna sertifitseeritud hoolduspartner ja varuosade edasimüüja kahele suurimale SST käigukastide tootjale Baltikumis.
Meil on teadmised ja vahendid, et muuta SST käigukastid vastupidavamaks ja töökindlamaks ka suurema koormuse korral — olgu selleks kiirendusvõistlus, ringrada või tänavatuning.
Meie SUUR hoolduspakett sisaldab:
- Väline õlifilter
- Sisemine õlifilter koos magnetiga
- Käigukasti õli (8L)
- Mehhaanika hooldus
- Käigukasti demonteerimine ja paigaldus
- Uus sidur (4 hõõrdeketast ja 4 vaheketast)
- Uued survekolvid
- Uued kahvli survekolvid
- Uued tihendid
Hoolduse käigus ilmnenud lisavead parandame ainult kliendi nõusolekul. Kõigi lisatööde kohta koostame eraldi hinnapakkumise.
Levinumad rikked:
- Sisemised sidurikorvi tihendid (kolvid – 4 tk)
- Käiguvahetuskahvlite tõukurkolvid (8 tk)
- Kulunud või kuumakahjustusega sidurikettad
- Siduri damperi purunenud vedrud
Sõidukid, mille SST käigukaste hooldame ja remondime:
- Nissan GT-R R35
- Lamborghini ja Audi R8
- Corvette C8
- Porsche
- Volkswagen ja Audi (DSG / S-Tronic)
- Mitsubishi EVO X, RalliArt, ASX (DCT470, DCT450)
- BMW
- McLaren
- AMG GT-R
- Mustang GT500
…ja paljud teised käigukastid.
Kokkuvõte
Kui sinu auto SST käigukast vajab hooldust või remonti, võta meiega ühendust — me aitame.
Korraline hooldus on alati odavam kui uue käigukasti ost.
