P2718 rõhu reguleerimise solenoidi D juhtahel/avatud
Mida see tähendab?
See on üldine käigukasti diagnostika veakood (DTC) ja kehtib automaatkäigukastiga OBD-II sõidukite kohta. See võib hõlmata (kuid mitte ainult) Fordi, GMC, Chevrolet, Honda, BMW, Saturni, Land Roveri, Acura, Nissani, Saturni jne sõidukeid. Kuigi need on üldised, võivad täpsed remondietapid olenevalt aastast, margist, mudelist erineda.
Enamikul juhtudel sisaldavad automaatkäigukastid vähemalt kolme rõhu reguleerimise solenoidi, mida tuntakse solenoididena A, B ja C. Uuematel käigukastidel on tavaliselt rohkem käike ja rohkem solenoide, mis on vastavalt solenoidid D, E, F jne.
“D” solenoidjuhtimisahel ja mõned levinumad on P2718, P2719, P2720 ja P2721. Kui P2718 OBD-II veakood on seadistatud, on jõuülekande juhtimismoodul (PCM) tuvastanud probleemi käigukasti rõhu juhtimise solenoidi “D” juhtahelas. Konkreetne koodikomplekt põhineb konkreetsel tõrkel, mille PCM tuvastab. Automaatkäigukasti juhivad rihmad ja sidurid, mis vahetavad käike nii, et vedeliku rõhk on õigel ajal õiges kohas. Käigukasti rõhu reguleerimise solenoidide eesmärk on reguleerida vedeliku rõhku, et automaatkäigukast töötaks korralikult ja käiks sujuvalt. PCM jälgib rõhku solenoidides ja suunab vedeliku erinevatesse hüdroahelatesse, mis muudavad ülekande ülekandearvu täpselt vastavalt vajadusele. PCM määrab koodi P2718, kui ta tuvastab, et rõhu juhtimise solenoidi juhtimisahel on avatud.
Milline on selle veakoodi tõsidus?
Selle koodi raskusaste on tavaliselt mõõdukas, kuid see võib kiiresti areneda raskemaks, kui seda õigel ajal ei parandata. Olukordades, mille tulemuseks on käikude ebaühtlane lülimine, võib see põhjustada püsivaid sisemisi kahjustusi, mis muudavad probleemi veelgi tõsiseks probleemiks ehk kriitiliseks.
Millised on selle veakoodi mõned sümptomid?
P2718 veakoodi sümptomid võivad hõlmata järgmist:
- Suurenenud kütusekulu
- Check Engine tuli on aktiveeritud
- Käigukast kuumeneb üle
- Käigukast libiseb käiguvahetusel
- Käigukast vahetab tugevalt (käigud loobitakse sisse)
- Võimalikud süütetõrkega sarnased sümptomid.
- PCM lülitab käigukasti avariireziimi
Millised on selle veakoodi levinumad põhjused?
Selle P2718 ülekandekoodi põhjused võivad hõlmata järgmist:
- Defektne rõhuregulaatori solenoid
- Saastunud käigukasti vedelik
- Piiratud ülekandefilter
- Defektne ülekandepump
- Defektne ülekandeklapi korpus
- Blokeeritud hüdrokanalid
- Korrodeerunud või kahjustatud pistik
- Vigane või kahjustatud juhtmestik
- Vigane PCM
Millised on P2718 tõrkeotsingu sammud?
Enne rikete tõrkeotsingu alustamist peaksite uurima konkreetse sõiduki tehnilise teeninduse bülletääne (TSB) aasta, mudeli ja käigukasti kohta. Mõnes olukorras võib see pikas perspektiivis säästa palju aega, suunates teid õiges suunas.
Vedeliku ja juhtmestiku ülevaatus
Esimene samm on kontrollida vedeliku taset ja kontrollida vedeliku seisukorda saastumise suhtes. Enne vedeliku vahetamist peaksite (võimaluse korral) kontrollima sõiduki andmeid, et kontrollida millal viimati filtrit ja vedelikku vahetati.
Järgmine on üksikasjalik visuaalne kontroll, et kontrollida juhtmestiku seisukorda ilmsete defektide suhtes. Kontrollige pistikuid ja ühendusi turvalisuse, korrosiooni ja kahjustatud tihvtide suhtes. See peaks hõlmama kõiki ülekanderõhu reguleerimise solenoide, ülekandepumba ja PCM-i juhtmeid ja pistikuid. Sõltuvalt konkreetsest konfiguratsioonist võib ülekandepumpa käitada elektriliselt või mehaaniliselt.
Täpsemad sammud
Täiustatud sammud muutuvad alati väga sõidukipõhiseks ja nõuavad täpseks toimimiseks sobivat täiustatud varustust. Need protseduurid nõuavad digitaalset multimeetrit ja konkreetseid sõiduki tehnilisi viiteid. Enne täpsemate sammude jätkamist peaksite alati hankima oma sõiduki konkreetsed veaotsingu andmed. Pingenõuded sõltuvad sõiduki konkreetsest mudelist. Vedeliku rõhu nõuded võivad olenevalt ülekande konstruktsioonist ja konfiguratsioonist samuti erineda.
Järjepidevuse kontrollid
Kui tehnilistes andmetes ei ole sätestatud teisiti, peaksid juhtmestiku ja ühenduste tavanäidud olema 0 oomi takistust. Järjepidevuse kontrollimine tuleks alati läbi viia vooluvõrgust eemaldatud vooluga, et vältida vooluahela lühistamist ja suuremaid kahjustusi. Vastupidavus või katkestuse puudumine viitab vigasele juhtmestikule, mis on avatud või lühises ja mis tuleb parandada või välja vahetada.
Millised on selle koodi levinumad remonditööd?
- Vedeliku ja filtri vahetamine
- Vahetage defektne rõhuregulaatori solenoid
- Parandage või asendage vigane ülekandepump
- Parandage või asendage defektne käigukasti aju.
- Puhastage käigukast õlikanalid
- Korrosiooni puhastamine pistikutest
- Parandage või asendage vigane juhtmestik
- Uuenda tarkvara või asenda defektne PCM
Võimalikud valediagnoosid võivad hõlmata järgmist:
- Mootori süütetõrge
- Käigukasti pumba rike
- Sisekäigukasti probleem
- Ajami probleem
Loodetavasti aitab see teave teil P2718 rõhuregulaatori solenoidi “D” juhtimisahela diagnostika veakoodi(de) probleemi lahendada. See artikkel on ainult informatiivsel eesmärgil ning teie sõiduki konkreetsed tehnilised andmed ja hooldusbülletäänid on alati prioriteetsed.