Miks uuendada oma auto pukse polüuretaanpukside vastu?
Anname Teile 9 põhjust selleks.
Ehk meie selle kirjatüki mõte on see, et selgitada välja väärarusaamad, mis ümbritsevad nii polüuretaan- kui kummipukse. Vaatleme kummipukse standartsetes lahendustes ja võrdleme neid polüuretaan puksidega.
Peaaegu kõik originaalseadmete tootjad kasutavad kummist pukse, kuid on ka mõned järelturu kummipukside tootjad. Kummist puksid tekkisid 1950ndatel ja neid peeti märkimisväärseks paranduseks võrreldes originaaldetailidega, mis vajasid ulatusliku kulumise tõttu sagedast hooldust ja asendamist.
Kumm on valmistatud kas sünteetilisest või looduslikult valmistatud materjalist, mis oma looduslikul kujul on elastomeer või polümeer, mis koosneb paljudest monomeeridest. Võite olla üllatunud, kui teate, et looduslik kautšuk moodustab tegelikult vähem kui 35% kogu kummi tootmisest. Ülejäänud 65% kummi tootmisest on sünteetiline. Sünteetiline kautšuk valmistatakse petrooleumist tootemonomeeridena, mis on kombineeritud teiste monomeeridega (erinevas konfiguratsioonis), mille tulemuseks on lai valik omadusi.
Kumm on hõlpsasti juurdepääsetav ja odavam; paljud OE-tootjad eelistavad seda, et hoida tootmiskulud madalamad. Samuti on kummist pukside jaoks tööriistad odavamad, muutes masstootmise sõidukitootjatele kuluefektiivseks lahenduseks. Koorma all olevad kummist puksid kipuvad painduma, venima ja kokku suruma. See võib kanduda teie juhtseadmesse, tekitades mõningaid raskusi veojõuga ja tekitades üle- või alajuhitavuse. OEM-i valmistatud kummist puksid on usaldusväärsed selliste põhirakenduste jaoks nagu igapäevane sõit, kuid järelturu kummipuksid pole. Kummist puksidel on alati materjali puuduse tõttu disainipuudusi.
SÕIDUKVALITEET
Kummipuksid
Pehme on parim kirjeldus, mille saab kummist puksile anda. Mistahes tänapäevase sõiduki juhtimisel leiate, et auto on imeliselt vaikne ja pehme. Kahjuks ei tähenda see, et sõidukil on hea juhitavus, kiirendus ja pidurdamine. Kummipuksi pikaealisus mõjutab ka sõidu kvaliteeti, kuna kummist puksid on juba disainitud ebaõnnestumiseks, teie sõidukvaliteet halveneb sõiduki kasutusea jooksul.
Kummipuksid järelturu tingimustes toimivad madalama standardiga ja nende eluiga on lühem kui polüuretaan puksidel. Peamiselt tänu kummi lagunemisele, mustusega kokku puutudes, õli ja veega kokkupuutel. Teine probleem on see, et kummist puksid ei ole mõeldud nii suurel määral painduma ja väänete jaoks, mis on vajalik rajal ja maastikul sõitmisel.
Kummist puksid on võimelised end kokku suruma. See on suurepärane mugavuse tagamiseks, kuid mitte materjali vastupidamiseks. Mida rohkem kummist puks paindub, seda rohkem tekivad puksis mikrorebendid ja viivad selle rikkele lähemale.
POLÜURETAAN PUKSID
Polüuretaan puksid pakuvad kindlat sõitu, pakkudes samas mugavat tundlikku sõiduelamust. SuperPro pukside disainifunktsioonide tõttu ei suurene müra, vibratsioon ega jäikust (Noise Vibration Hardnes). Kui otsite paremaid sõiduomadusi, otsest juhtimist, pikka kasutusiga, teravamat ja reageerimisvõimelisemat juhitavust, on polü-puksid parim lahendus.
Polüuretaanpuksid peavad vastu maastikul, esiteks seetõttu, et need on konstrueeritud sõidukitele sobivaks. Materjalide painduvuse ja pöörlemise osas on need erinevates teetingimustes parimad.
Polüpuksid toimivad kui “kuju muutva vedelikuna”, puks peab olema võimeline liikuma ja painduma, säilitades samal ajal kuju. SuperPro disainifunktsioonid kontrollivad tegelikult pukside liikumist. Kui puks koormatakse, paindub see ja võimaldab liikumist, mistõttu sõidu kvaliteet ei lange. Kui puksile rakendatakse äärmuslikke jõude, on puks sunnitud liikumise lõpetama, mistõttu saate sõites sõidukis kindluse. See kindlus pakub suuremat reageerimisvõimet ja juhitavust. Nii pakuvad polüpuksid nii paindlikkust kui ka kindlust juhitavusele ja sõidumugavusele.
DISAINIMINE JA TOOTMINE
Kummipiksid
Kummist pukse toodetakse massiliselt, endiselt on palju tehnikat, mis kasutab kummist pukside. Kummist pukside üks eesmärke on hoida tootmisega seotud kulud madalal. Kuid kui võrrelda seda polü-puks-kummist puksidega, toodetakse neid tavaliselt massitootena ilma rakenduse spetsifikatsioonideta, kuna need on ehitatud 99% -le maailma juhtidest. Kummipuksi peamine eesmärk on tagada maksimaalne mugavus ja seda tehakse äärmiselt pehme puksi loomisega. Selle hoiatuseks on asjaolu, et kummist pukside materjali margist ja valmistamisviisist tulenevalt toimib see pehme inseneriprotsess tegelikult negatiivsena. Lühikese eluea põhjustamine, kehv rehvi kulumine, sõidukite värisemine ja juhitavusprobleemid.
Polüuretaan puksid
Palju rohkem aega, vaeva ja mõtlemist läheb polüuretaanpuksile. Materjali keerukuse ja ka polü pukside taga oleva tootmisprotsesside tõttu. Materjali kujundus peab olema täiuslik, et toota puks mis töötab kõigis tingimustes. Polü puksid on konstrueeritud nii, et need sobivad korpuse mõõtmete täpse parameetriga.
SuperPro kui polü pukside tootja võtab põhimõtteliselt OE-puksi ja analüüsib seda täielikult, et näha, mida nad saavad teha, et muuta see parimaks võimalikuks puksiks. See hõlmab disainifunktsioonide lisamist paigaldamiseks, pika kasutusea ja korrektsete juhitavusprobleemide jaoks, mida kummist puksid ei käsitle.
KASUTUSIGA
Kummipuksid
Kummist puksidel on väike kasutusiga seoses materjali lagunemise tõttu ja sõiduki vedrustuse pöördejõu mõjul põhjustatud mikrorebendid. Niipea kui auto hakkab kummipuksiga sõitma, hakkab kummist puks suurel kiirusel kuluma ning kaotama oma omadusi.
Polüuretaanpuksid
Polüuretaan puksid on seevastu disainitud kogu eluks. Kummipuksid analüüsitakse ja seejärel kavandatakse alternatiivne polüpuks, mis pakub pikka kasutusiga. SuperPro tagab nende puksidele eluaegse garantiiga.
Polüpuksid pakuvad pikka kasutusiga, need on suures osas hooldusvabad. SuperPro annab määrde kõikidele puksikomplektidele puhtalt pukside paigaldamiseks ja kokkupanekuks.
Regulaarset määrimist pole SuperPro puksidele vaja, kuna SuperPro poly pind on loomulikult libe. Komplektis olev paigaldusmääre on hõlpsasti sulanduv SuperPro polü-puksi pinnale ja see säilitab kontakti puksiga kogu puksi eluea jooksul.
MÜRATASE
Kummipuksid
Kummipuksid on väga vaiksed seniks, kui neid koormata või on nad kulunud.
Polüuretaanpuksid
SuperPro puksid on disainitud madalama mürataseme piire avresse võetult
PAIGALDAMINE
Kummipuksid
Kummist puksid vajavad paigaldamiseks palju pingutusjõudu, tavaliselt on ka vaja palju keerukaid seadistusi ja eritööriistu.
Polüuretaanpuksid
Tavaliselt ei vaja polü puksid metaalkesta enda ümber tänu materjali vastupidavuse tõttu. Kuid on kindlasti kohtasid, kus ei saa hakkama ilma puksiorpuseta. Seejärel disainitakse see puks pehmemale polü materjalile, et säilitada vajalik pehmus ja vastupidavus.
KOKKUVÕTTEKS
Polüuretaani ümbritsev kõige levinum kaebus on see, et see on liiga kõva ja põhjustab soovimatut müra, vibratsiooni ja jäikust (NVH). See on esimene ja kõige kiirem tagasiside, mida võib autokasutaja anda, kui on paigaldatud polü puksid! Kuid kummil on omad puudused, väiksem kasutusiga, vedrustusvarraste liigne liikumine, tühjenemisest ja mälu puudumisest tulenevad moonutused. Samuti ei meeldi kummile õli, bensiini ega jahutusvedelik ning see on mootorsõidukite osa jaoks tõeline katsumus.
Teine oluline punkt on see, et kummist puksid pole alati eraldiseisvalt saadaval. Sageli on OE lahenduse puhul edasimüüjalt soetada terve komplekt kas siis kogu õõtsaga. See on paljude järelturu pukside jaoks positiivne ja polüuretaanist pukside tootjatele on see tühi koht eriti hästi kaetud. Polüuretaanist puksi saab teha igaüks ja mõned tootjad teevad seda väga hästi.
Nende tootjate polüuretaanil on suurepärased mehaanilised omadused, parem kulumiskindlus, suurepärased mäluomadused ning vastupidavus temperatuuridele, õlidele ja jahutusvedelikule. Kõik see muudab polüuretaanpuksid kulutõhusaks ja elujõuliseks alternatiiviks kummist puksidele.
Mõnes rakenduses on polüuretaan ainus alternatiiv. Oleme kõik näinud vertikaalse pöördpuksi (VPB) uut stiili, mis hakkab üha enam turuöe ilmuma. Tüüpilisteks näideteks on Toyota Camry alumine õõtshoob ning uuemad sõidukid Euroopast ja Koreast. Selle puksistiili eesmärk oli suurendada efektiivsust ja kulude kokkuhoidu kelgu ja mootorimooduli sõidukisse kokkupanemisel. See tugevalt tühine kummist puks oli mõeldud peamiselt sõiduki kiiremaks tootmiseks tootmisliinil kokkupanemiseks, mitte paremaks toimimiseks ega kauem kestvaks.
Polüuretaanist VPB tagab juhthoova positiivse asukoha; see tähendab, et ei saa vabalt liikuda suundades, mida kunagi polnud ette nähtud. Paratamatuks tulemuseks on sõiduk, mis pidurdab, ohutult ja optimaalsetel rataste kaldenurkadel säilitatakse kõigis tingimustes, et tagada rehvi maksimaalne eluiga.
Ehk siis kokkuvõtlikult võib öelda, et kautšuk on hea, et kvaliteetne polüuretaan on enamikus klientidele olulistes valdkondades parem. Kummist puksi paigaldamiseks kulub endiselt sama palju aega kui polüuretaanist puksi paigaldamiseks. Ainus erinevus on see, kas teie klient saab pikendatud kasutusiga ja pikendatud rehvi kasutusiga kummist puksiga?
Meie ettevõter pakub täna kahte tootjat. SuperPro ja PowerFlex.
Miks kaks ja mis neil vahet on?
Ei legi vahet. Hind on ka sama. Aga kaks tootjat on sellepärast, et juhtumisi on mõned margid mida üks nendest ei toeta. Meie aga peame pakkuma kõigile mudelitele lahendust.
Seega küsi julgesti oma sõidukile pakkumist ja naudi sõitu …