EVO X MR ja Ralliart SST käigukasti hooldus

Ilmselt paljud RalliArt ja EVO X autode omanikud, milledel on SST käigukast, on kogenud nendega esinenud probleeme. Kas käigud vahetuvad millal neile sobib või ei vahetu üldse. Käigud libisevad, ning mootoriruumis on kuulda iseäraliku kõrinat.

Üks peamisi põhjusi selleks on kätte jõudnud aeg, kus asjad lihtsalt vajavad lahendust ja kindlasti seda ei juhtuks, kui käigukasti oleks korrapäraselt hooldatud.
Tehas on omalt poolt näidanud hooldusintervalliks erinevaid numbreid. Kohati on ka kirjas, et SST kasti ei olegi vaja hooldada.
Meie oma kogemustest soovitame hoolduse teemat võtta siiski tõsiselt. Me soovitame käigukasti õli vahetada koos välise filtri vahetusega vähemalt iga 10000km – 15000km järel. Suurem hooldus, mis päädib käigukasti lahti võtmisega, selle sisu hooldamise ja kulunud osade väljavahetamisega iga 50 000 km järgi.

Suurema hoolduse puhul meie jälgime liikuvate ja survel töötavate osade kulumist. Kui kasti ei ole ammu hooldatud võib vajalik olla ka siduri vahetamine. Ei ole vaja oodata, et see libisema hakkab. Kui kast on juba maha väetud siis oleks mõistlik pisut rohkem investeerida ja ka sidur välja vahetada uue vastu. Siis saate järgmised 150000km – 300000km rahulikult sõita. Kui aga plaanite autot parendada ehk võimsust juurde võluda, soovitame vahetada sidur juba vastupidavama vastu. Siin on meil selleks pakkuda DodsonMotorsport lahendusi.

Peale seda, kui auto käigukast on hakanud streikima siis tavaliselt avastate, et ei olegi palju töökodasid, kes oleks suutelised SST käigukasti remontima. Peamiseks põhjuseks on SST käigukasti keerukus ehk väga vähesed inimesed teavad, kuidas neid kaste hooldada ja remontida. Tehase esindajad ei hooldagi neid kaste vaid pakuvad kohe uut asemele, mis ei ole kindlasti soodsaim lahendus (eeldatav hind € 5000). Leiab kindlasti ka juba korda tehtud kasutatud käigukaste eBay kaudu, kuid asjaajamine ja ootamine on kordades kallim, kui lasta kast korraliselt hooldada.

Meie töökoda on täna kahe suurima SST käigukastide varuosade edasimüüja ja sertifitseeritud hoolduspartner Baltikumis. Saame neid käigukaste muuta vastupidavamaks suurtematele koormustele (kiirendusvõistlus, ringrada ja tänava tuuning).

Meie esmane (SUUR) hoolduspakett koos uue siduriga
* Väline õlifilterfilter
* Sisemine õlifilter koos magnetiga
* Käigukasti õli (8L)
* Mehhaanika hooldus
* Käigukasti installatsiooni tööd
* Uus sidur (4 hõõrdeketast ja 4 vaheketast)
* Uued survekolvid
* Uued kahvli survekolvid
* Uued tihendid

Hoolduse käigus võib välja tulla ka muid vigu, mis vajavad sekkumist. Midagi ei hakata ennem tegema, kui on omanikuga jõutud kokkuleppele, et välja tulnud sisemised vead kõrvaldada. Kõigi lisatööde kohta teeme omapoolse pakkumise.

Peamised vead, mis on esile tulnud:

* Sisemised sidurikorvi tihendid (Kolvid – (4tk)
* Käiguvahetuskahvlite tõukurkolvid (8tk)
* Sidurikettad on kulunud või saanud kuuma
* Siduri damper’i purunenud vedrud

Kui sa leiad, et sinu auto SST kast vajab hooldust siis me suudame Teid aidata.
Autod, kelle käigukaste saame hooldada ja remontida:
1.     Nissan GTR R35
2.     Lamborgini ja Audi R8
3.     Corvette C8
4.     Porsche
5.     Volkswagen ja Audi
6.     Mitsubishi EVO X, RalliART, ASX (DCT470, DCT450)
7.     BMW
8.     McLaren
9.     AMG GTR
10.  Mustang GT 500

… ja palju muid käigukaste.

Kui leiad, et sinu auto SST kast vajab hooldust siis küsi pakkumist ja pane aegsasti aeg meie juures kirja. Hoolduse tegemine on kordades soodsam, kui hakata soetama uut käigukasti.