Ford Focus RS …
Enne seda, kui Focus RS avalikkuse ette tuli, oleme vast kõik mõelnud asjale, et kuidas selle isendi RDU (Rear Distribution Unit) toimib? Mis asi on see, mis paneb selle välja lülituma (AWD OFF), kuidas määratakse kuhu pöördemomenti rakendada ja kuidas seda pöördemomenti juhitakse?
Vastus peitub loomulikult nelikveomoodulis (RDU), mis seda juhib. Mooduli sees olev kood, mis lõppkokkuvõttes seadet juhib, on ainus teabe- ja faktiallikas selle kontrollimiseks, sest see teeb kõike.
Alustades mõningatest tüüpmuredest nagu (AWD OFF) ja kuidas juhtida tegelikke pöördemomendi võimsust rattalt rattale, eesmärgiga võimaldada kasutajal soovitud tulemuse saavutamiseks. Sellise mooduli häälestamine on muidugi üsna keeruline asi ja enamikul kalibreerimisel on see ka põhjus, miks nii on (AWD OFF). Aga millal on see takistanud kedagi mootorit häälestamast? Seega liigume edasi ja vaatame rohkem RDU sisse
Loe edasi Ford Focus RS – RDU mured “AWD OFF” →