Dodson EVO X vahekasti Diff Coupler & Side Gear Kit

PMR Racing OÜ Uudiskiri Dodson EVO X vahekasti Diff Coupler & Side Gear Kit
0 Comments

EVO X vahekasti Diferentsiaali Siduri- ja Hammasratta Komplekt

Täpsus, töökindlus ja jõudlus – uus tase EVO X ülekandekastidele

Komplektid DMS-5379 Transfer Case Diff Coupler ja DMS-7701 Side Gear Kit lahendavad kriitilise probleemi, mis on seotud hammasliidete kulumise ja varuosade nappusega, mis mõjutab EVO X ja RalliArt ülekandekaste.

Kõrgtugevast töödeldud terasest billet-konstruktsioon, karastatud hammasliited ja täpne istuvus tagavad parema vastupidavuse, pikema eluea ning minimeerivad vibratsiooni ja müra.
Need on OEM-asendused, mis pakuvad püsivat lahendust olukorras, kus originaalosi on üha raskem leida.


Peamised tooted ja omadused

DMS-5379: Transfer Case Diff Coupler Kit

  • Kõrgtugevast legeerterasest billet-konstruktsioon
  • Karastatud hammasliited parema kulumiskindluse tagamiseks
  • Eelpaigaldatud koonuslaager
  • Sobib nii manuaal- kui ka DCT/SST käigukastidele

DMS-7701: Transfer Case Diff Side Gear Kit

  • Täielik hammasliidete asenduslahendus
  • Taastab auto jõuülekande tehase tasemel töövõime
  • Kõrgekvaliteediline järeltootmise komponent
  • Ainult DCT/SST rakendustele

Kriitiline probleem – mis põhjustab rikkeid?

Originaalosade hammasliidete kulumine ja rikked

Originaalse ülekandekasti siduri ja hammasratta hammasliited on altid kiirendatud kulumisele ja korrosioonile.
Tulemuseks on suurenenud müra, vibratsioon ja lõpuks hammasliidete purunemine ning jõuülekande katkemine.

Varuosade nappus

Alates sellest, kui Mitsubishi lõpetas Lancer Evolutioni tootmise 2016. aastal, on ülekandekasti sisemiste osade leidmine muutunud üha keerulisemaks.
Mitsubishi ametlik teeninduslahendus põhines terve ülekandekasti väljavahetamisel — tänapäeval pole see enam võimalik ega majanduslikult mõistlik.

Kliendid on ummikus

Ilma kvaliteetsete asendusosadeta jäävad kliendid silmitsi kallite ülekandekasti vahetuste või ebausaldusväärsete kasutatud komponentidega.
Just siin tulebki mängu Dodson Motorsport – pakkudes püsivat ja töökindlat alternatiivi.


Insenertehniline lahendus, mis ületab originaali

Ülitugev konstruktsioon ja materjalid

DMS-5379 on valmistatud kõrgtugevast legeerterasest billet-töötlemisel, millel on täiendav hammasliidete karastus.
See tagab parema kulumiskindluse ja korrosioonikaitse kui originaalosadel.

Eelmonteeritud ja täielik lahendus
Iga DMS-5379 tarnitakse eelpaigaldatud koonuslaagri ja tihenditega, et tagada lihtne ja kiire paigaldus.

Täielik süsteemi taastamine
DCT/SST rakendustes töötab DMS-5379 ideaalselt koos DMS-7701 hammasratta komplektiga, taastades jõuülekande nagu uue.

Otse asendatav OEM-komponent
Mõlemad tooted on otsepaigaldatavad – ei vaja muudatusi ega lisatöid, mis vähendab tööaega ja tagab kiire hooldusprotsessi.


Tehnilised andmed

DMS-5379: Transfer Case Diff Coupler

Komplektis:

  • Ülekandekasti siduri korpus / ühendus
  • Eelpaigaldatud koonuslaager
  • Sisemised tihendid

Materjal:
Billet kõrgtugev legeerteras, karastatud hammasliited

Sobivus:

  • Mitsubishi EVO X (Manuaal & DCT/SST)
  • Mitsubishi RalliArt (Manuaal & DCT/SST)

DMS-7701: Transfer Case Diff Side Gear Kit

Täielik hammasliidete lahendus
Kasutamiseks koos DMS-5379 komplektiga, et saavutada täielik hammasliidete taastamine DCT/SST süsteemides.

Sobivus:

  • Mitsubishi EVO X (DCT/SST)
  • Mitsubishi RalliArt (DCT/SST)

Lõplik lahendus
Dodson EVO X Transfer Case Diff Coupler & Side Gear Kit pakub püsivat, töökindlat ja täpselt sobivat asendust, mis taastab vahekasti funktsionaalsuse ja vastupidavuse.

Categories:

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Related Posts

Mis toimub automüügiturul?
Mida on uus automaks teinud Eesti autoturule? Võrdlus Läti ja Leeduga jaanuarist 2025 jõustus Eestis
Kas Eesti automüügiturg on muutumas?
Eesti automaailm on kiires nihkes – nii uute kui ka kasutatud autode turul. Allpool on
Kõik, mis seisab, see kulub
Kõik, mis seisab, see kulub Sageli eeldatakse, et auto, mis on vähe sõitnud või on